نحوه آپدیت فر رشنال
تاریخ انتشار: 01/08/21

نحوه آپدیت فر رشنال

قبل از مطالعه این مطلب لازم به ذکر است که سوپرسرویس به صورت رایگان دستگاه رشنال مجموعه شما را آپدیت می‌کند (در صورت نیاز دستگاه‌های دیگر مجموعه شما هم به صورت رایگان کارشناسی می‌شود و ضمن آموزش نگهداری و استفاده صحیح از دستگاه‌ها سیستم‌های داخلی آن‌ها چک شود تا قبل از ایجاد خرابی و توقف خط تولید اقدامات لازم انجام گردد) ، فقط کافیه با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید و با بخش پذیرش هماهنگی‌ها لازم برای اعزام تکنسین را انجام دهید. 021-59164000

آپدیت فر رشنال

نحوه آپدیت فر رشنال

همانطور که می‌دانید فرهای هوشمند رشنال مجهز به سیستم شست و شو خودکار می‌باشند که مواد شوینده آنها به صورت قرص عرضه می‌گردد، قرص قرمز رشنال مخصوص شست و شو کابین دستگاه و قرص آبی رشنال مخصوص شست و شو و رسوب زدایی تاسیسات داخلی دستگاه می‌باشد ، قرص سبز هم که اخیرا وارد بازار شده جایگزینی برای قرص قرمز می‌باشد که در ذیل به تفصیل به آن می‌پردازیم.

در مدل‌های iCombi  فر رشنال کاربر باید از قرص سبز به جای قرص قرمز استفاده کند.اما در سری‌هایscc ، بعد از آپدیت فر رشنال به ورژن 10.2 و بعد از آن، کاربر می‌تواند انتخاب کند که قرص سبز یا قرص قرمز استفاده کند.

مزایای قرص سبز نسبت به قرص قرمز :

  • قرص سبز رشنال از لحاظ شیمیایی دوست دار محیط زیست است.
  • قرص سبز به صرفه تر می‌باشد.
  • زمان کمتری در شست و شو صرف می‌شود.
  • در کل شست و شو بهتری دارد.

برای جایگزین کردن قرص سبز با قرمز شما می‌بایست دستگاه رشنال خود را آپدیت کنید ، با بروزرسانی فر، ضمن استفاده از امکانات جدید ، می‌توانید از منو اکتیو گرین (استفاده از قرص سبز) هم استفاده کنید .

مراحل آپدیت فر

مرحله اول : آخرین نرم افزار مربوط به دستگاه خود را از لینک زیر دانلود کنید ، و فایل را از حالت فشرده خارج کنید.

https://www.rational-online.com/en_ae/customercare/downloads/software/

آپدیت فر رشنال

مرحله دوم : فایل را به روت فلش مموری کپی کنید.(دقت داشته باشید فلش حاوی فایل دیگری نباشد)

مرحله سوم : فلش را به پورت USB فر کامبی رشنال متصل کنید  )در قسمت چپ و زیر دستگاه یک درگاه USB وجود دارد که با یک درپوش سرمه‌ای رنگ کشویی پوشانده شده است)

یو اس بی رشنال

مرحله چهارم : پس از اتصال فلش ، فر کامبی را خاموش و پس از چند ثانیه روشن نمایید ، در صفحه نمایش حالت آپدیت نمایش داده می‌شود ، پس از این مرحله دستگاه شما آپدیت است.

حالا شما می‌توانید با فعال نمودن گزینه Active green از بخش تنظیمات ، از قرص سبز به جای قرص قرمز استفاده نمایید.

برای خرید قرص‌های شست‌و‌شو رشنال با ما تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط : مقاله نکات مراقبت و شست‌و‌شو فر رشنال مدل SCC  و مقاله نکات مراقبت و شست‌و‌شو فر رشنال مدل CMP

ارسال نظر

کاربر گرامی، برای ثبت نظر خود روی دکمه روبرو کلیک کنید

ثبت نظر