نحوه ثبت درخواست سرویس از سایت
در زمان نیاز به خدمات شما از دو بخش می توانید درخواست سرویس خود را ثبت کنید.
1 : از قسمت مگا منو و انتخاب مستقیم دستگاه مورد نظر:
2 : از قسمت آیکنهای زیر اسلایدر اصلی سایت :
سپس به صفحه زیر هدایت میشوید در ابتدا دستهبندی بعد از آن برند دستگاه خود را وارد کنید.
در این قسمت به صفحهی زیر پر کردن فرم سرویس هدایت میشوید.
مرحله اول : وارد کردن مشخصات محصول میباسد : اگر دستگاهتان را از سوپرسرویس خریداری کردید ، میتوانید شماره سریال را که روی بدنه نوشته شده در باکس مربوطه وارد کنید تا مشخصات کامل دستگاه از سیستم سوپرسرویس فراخوانی گردد ، حالا اگر دستگاهتان را از ما خریداری نکرده اید و یا شماره سریال دستگاهتان مخدوش شده و خوانا نیست ، مارک / نوع / مدل دستگاهتان را وارد کنید.
مرحله دوم : اگر در مرحله اول شماره سریال دستگاه را وارد کرده باشید ، این بخش از سیستم سوپرسرویس فراخوانی میگردد ، در غیر این صورت باید اطلاعات گارانتیتان را به صورت دستی وارد کنید.
مرحله سوم : اگر مشترک سوپرسرویس هستید ، در بالای قبض پذیرشی که از تکنسینها دریافت میکنید ، کد اشتراک شما درج شده است ، با وارد کردن کد اشتراک و رمز 1234 ، اطلاعات شما از سیستم سوپرسرویس فراخوانی میگردد ، در غیر این صورت فیلدهای زیر را باید به صورت دستی وارد کنید.
مرحله چهارم : در این مرحله باید 1 : نام و نام خانوادگی خودتان ، 2 : نوع عملیات درخواستی (تعمیر - نصب و آموزش - کارشناسی - سرویس ادواری) و 3 : مشکل دستگاه (یا توضیحات لازم) را وارد کنید ، پس از وارد کردن کد امنیتی ، درخواست سرویس شما ثبت می شود ، کارشناسان پذیرش در اولین فرصت تکنسین فنی دستگاه شما را به محل اعزام می کنند.